2. sınıf ailemizin önemi Test 2

Soru 12 / 15
Okulla ilgili bir konuda 2. sınıf öğrencisinin temel sorumluluğu nedir?
A) Okulun temizliğini yapmak
B) Derslerini düzenli takip etmek ve ödevlerini yapmak
C) Sadece okul kantininde yemek yemek

Sevgili öğrenciler, okula gitmek çok güzel bir şeydir, değil mi? Okulda yeni bilgiler öğrenir, arkadaşlar edinir ve büyürüz. Peki, okulda bir öğrenci olarak bizim en temel görevimiz, yani en önemli sorumluluğumuz nedir?

  • Sorumluluk ne demek? Sorumluluk, yapmamız gereken önemli işler demektir. Tıpkı evde odamızı toplamak gibi, okulda da bazı sorumluluklarımız vardır.
  • Şimdi seçeneklere tek tek bakalım ve hangisinin senin için en önemli sorumluluk olduğunu bulalım:
  • A) Okulun temizliğini yapmak: Okulumuzu temiz tutmak hepimizin görevi. Yere çöp atmamak, eşyalarımızı düzenli kullanmak gibi. Ama okulun genel temizliğini yapan özel görevliler var. Senin en temel sorumluluğun bu değil.
  • B) Derslerini düzenli takip etmek ve ödevlerini yapmak: İşte bu çok önemli! Okula neden gidiyoruz? Yeni şeyler öğrenmek için! Öğretmenini dinlemek, derslere katılmak, verilen ödevleri yapmak senin en büyük sorumluluğundur. Böylece her gün daha çok şey öğrenir ve başarılı olursun.
  • C) Sadece okul kantininde yemek yemek: Yemek yemek, enerjini toplamak için önemlidir. Ama bu, senin bir öğrenci olarak temel sorumluluğun değildir. Kantinde yemek yemek veya evden getirdiğin yiyecekleri yemek kişisel bir ihtiyacındır.

Gördüğün gibi, bir öğrencinin okulda olmasının en önemli nedeni öğrenmektir. Bu yüzden derslerini takip etmek ve ödevlerini yapmak senin en temel sorumluluğundur. Bu sayede hem sen çok şey öğrenirsin hem de öğretmenlerin seninle gurur duyar!

Cevap B seçeneğidir.

↩️ Soruya Dön
✨ Konuları Gir, Yapay Zeka Saniyeler İçinde Sınavını Üretsin!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Geri Dön